اميري:استقلال نيازي به علي‌عسگر ندارد
 
کلبه فراقط!!!
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

معاون باشگاه استقلال گفت: ما نيازي به علي‌عسگر نداريم و باشگاه پرسپوليس فرافکني نکند.


علي اميري در گفت و گو با فارس در مورد اينکه گفته مي شود باشگاه استقلال بدون رعايت کردن اصول حرفه اي با حميد علي عسگر وارد مذاکره شده است، اظهار داشت: اين خبر به هيچ وجه صحت ندارد. باشگاه استقلال اصول را مي داند و هرگز با بازيکني که با تيمي قرارداد دارد وارد مذاکره نمي شود.

وي با اشاره به صحبت هاي مديران پرسپوليس در اين رابطه عنوان کرد: بهتر است مسئولان باشگاه پرسپوليس فرافکني نکنند و با سند صحبت کنند.اگر آنها از باشگاه و يا سرمربي سندي دارند که ثابت مي کند با علي عسگر مذاکره اي شده بهتر است آن را نشان دهند و از اين روش هاي قديمي و منسوخ شده صحبت هاي کنايه اي خودداري کنند.

اميري تصريح کرد: امير قلعه نويي هم تا به حال صحبتي از جذب بازيکن در پست علي عسگر نکرده و اگر بازيکني هم بخواهد به باشگاه مي گويد، ضمن اينکه استقلال نيازي به علي عسگر ندارد.

معاون باشگاه استقلال در مورد جذب اسپانسر خاطر نشان کرد: علي فتح الله زاده در تلاش است که در هفته جاري قرارداد با اسپانسر را نهايي کند و در اين زمينه همه سعي خود را انجام داده است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان